۱۳۸۶۰۸۰۴

خرده جنایت های استاد و شاگردی
مستند
دانشجو با موهایی آشفته در حالی که جانش در حال در آمدن است از پله ها بالامی رود و لخ لخ از راهرو گذشته و وارد کلاس می شود .استاد با لبخندی استاد مآبانه ،اغماض و پدر منشی اش را یادآوری می کند.(گفته می شود که استاد درزمان دانشجویی وقبل از بورس خارجه به صورت استادی مسن داخل دانشگاه خودشان سیلی زده است) دفترش را باز می کندو کنارطرح های مدادی ازفیگورهای برهنه یادداشت میکند.تاریخ تحلیلی تکنولوژی ساخت جلسه دوم. ازمیانه بحث وارد شده است و استاد در حال صحبت از فاندامنتالیست های مصری است که بحث به کعبه و بعدبه شیعه دوازده امامی و بهشت و جهنم می رسد و در طول دو ساعت زمان کلاس مباحث زیر توسط استاد بیان می شود.دغدغه ادامه تحصیل -تخت جمشید-زیبایی خط عربی -نقش خانم ها در ادارات-رشوه در ادارات -خاطره ای از دبیرستان پسر استاد در خارجه-وجدان کاری اروپاییان-نقاشی کودکان-بی تی او- اجناس چینی-اقتصاد چین و رقابتش با اقتصاد امریکا-مناقصه-میانگین ساعات کار ایرانی ها-اما ایرانیان در ناسا-منطق ارسطویی و منطق فازی-تئوری آشوب-نسل جدید جارو برقی ها-کامپیوتر 486-هندسه اقلیدسی وفرکتالی-کوانتم-ساختمان مجلس جدید-دانشگاه آزاد ودولتی-موسسه ایران وآمریکا-دبیرستان نظام-کاراکتر مردان نظامی قدیم-گریفوس-اتوکد-انسان طبیعت ومعماری-خاطره-جمال ادین اسدآبادی-فراماسون ها-پایان نامه های کیلویی دانشجویان الان-پایان نامه های حسابی دانشجویان قدیم-دکانستراکشن-رابطه دعا با فراکتال- خاطره ای مبسوط در موردکاربرد عملی ارتباط دعا با فرکتال-تولید صنعتی-پایان نامه خودشان ونتایج پایان نامه خودشان
...........................................................................................
بعد از اتمام کلاس دانشجو با همکلاسی ها احوال پرسی میکند کسی چیزی به آرامی می گوید و بقیه می خندند و به سمت بوفه می روند

۷ نظر:

ناشناس گفت...

چقدر برام آشنا بود.چیزی که بارها با کم و زیادش سر کلاسها دیدم.

ناشناس گفت...

سلام.همیشه از اینکه می بینم دوستان خوش فکرم دوباره دست به قلم میشن احساس خوبی بهم دست میده. فکر میکنم منم زندگی جدیدی رو آغاز کردم. تبریک میگم.این یکی رو نصفه نذار تو رو خدا.هر چند که بهش اعتقاد نداری.

ناشناس گفت...

ببخشید اسمم رو یادم رفت : مریم مهربون

ناشناس گفت...

va albatte in ham sokhani bood az madare aro.. na, maryame mehraboon!!
dar zemn az in ostade khosham oomad, adam sare kelasesh khaste nemishe!! vali khoob bood az vojdane kariye oroopayeeha harf nemizad! chon ba hamchin dars dadani mesle tofe sar bala mimoone!!

ناشناس گفت...

bebakhshi esmamo yadam raft dorost benevisam!! kamie namehraboon!!

ناشناس گفت...

سلام مریم مهربون منم احساس خوبی بهم دست داد ممنون سر بزن به ما .
سلام کامران خان نخیر قربان طرف کلی هم همیشه از خودش تعریف می کرد که کل ساعت رسمی کلاس رو درس میده و نمی پیچونه ..

ناشناس گفت...

یادش به خیر حقی ...